16.1.09

Fredag!

Jaha då var det fredag igen. Snart helg igen.
Skönt men som jag ofta säger, det går så fort.....
Kan man inte bara stanna tiden ett litet tag, får stanna upp och reflektera lite.
Det känns som att det blir allt viktigare att leva i nuet,
att verkligen leva varje dag!


Så vad händer idag.
Faktiskt ingen aning.... Det brukar inte vara likt mig.
Funderar på att åka antingen till Kista el Vällingby. Har lite kläder soom ska lämnas tillbaka och bytas.
Både mina egna och Neas.
Till kvällen kommer bror. Vi ska så klart kolla Let´s Dance och bara softa i soffan.
Tänkte göra en fiskgryta till middag.
Låter som om det kommer bli en MKT skön dag.

Tittade just i kalendern.
Vi har INGENTING planerat i helgen. När hände det senast?!
Ska börja ta tag i Neas rum. Hon har 2 garderober i sitt rum just nu varav den ena ska bort.
Jag vill inte ens tänka på hur mkt skit som ligger i den.
Det blir till att rensa och slänga lite tror jag.

Soft fredag och helg med andra ord :-D

Kram på er


Inga kommentarer: