27.1.09

Dagens



Så då var det tisdag igen.
Vad står på schemat idag?!

Jo vi ska på mammalunch kl 12 hemma hos Jeanette och Elvine.
Så kl 11,15 ska jag träffa Johanna för en rask promenad dit. Anledningen att jag skriver rask är just för att Johanna går i en rasande fart. Mina taxben hänger inte riktigt med, men jag gör mitt bästa.

Till kvällen vet jag inte vad som händer, men antagligen en soft mysig hemmakväll.

Humör: Bra, men förbannat ont i ryggen
Gjort: Ätit frukost, gjort fint i kylen, fått i Nea frukost, plockat hemma
Planer: Ringa om dagisplats och sen mammalunch
Ser på: Skärmen och Nea

Lyssnar på: Tv,n som sänder tv-shop
Läser: Nada
Dricker: Inget just nu, men har druckit vatten
Äter: Inget då jag åt frukost nyligen
Bästa: Att det kommer bli en bra dag
Sämsta: Min rygg, den tar kål på mig!!!!!
Barn: Sitter på mattan och pratar
Väder: Nysnö och 0 gradigt

1 kommentar:

joli sa...

oj då. Ska tänka på det nästa gång. Vi ses imorgon. Låååång promenad men i din takt :) Hoppas att det känns bättre