22.1.09

2 dagar

Det senaste 2 dagarna har varit helt kanon.

Igår, ons hade jag och Nea en mysig hemma dag.
Vi lekte, sjöng, busade som aldrig förr.
Våra nya lekar är att jag kryper efter henne och säger att jag ska ta henne och den andre är att ta toalettpapper från hållaren och slänga i toaletten.

När Nea sov förmiddagsluren gjorde jag en massa saker. Plockade och gjorde fint hemma, mailade viktiga mail, gjorde viktiga samtal, plockade i ordning alla hennes leksaker.
Kände mig såååå nöjd efteråt!

På kvällen var det tvättstuga.
Inte så kul men nödvändigt!
Det är ju alltid skönt när allt är klart.....
Medan tvätten gick åkte jag och storhandlade.
Inte heller alltid så kul, men underbart när kylen är full =)

Idag, tor, har vi haft fullt upp.
Började dagen med att busa här hemma och göra viktiga samtal.
Sen tog vi bussen och tunnelbanan in till stan för att äta lunch med min kusin Jenny.
Gott och trevligt.
Vi har nu hittat vårat ställe, Sveriges radio.
Riktigt god mat och helt ok priser.

Efter lunchen tog vi bussen till Odenplan för att hälsa på Lina, Fredrik och William för att kolla kläder.
Linda har massa snyggt som hon håller på att sälja ut.
Hittade alldeles för mkt....

Nu är vi nyss hemkomna från veckans pannkaka.
Goda pannkakor, fick spö i kortspel= allt är som vanligt

Dax för lite kvällsmys

Ha det gott därute och kram på er

Inga kommentarer: