2.1.09

En Sån Där Krönika

Nu är det nytt år och jag undrar vad det kommer att innebära?

Sitter i soffan med förra årets kalender bredvid mig och ska se vad som hände 2008:

Året började som 2007 slutade, jag var gravid. Blev utsedd till Årets Veteran på Adecco. Åker in till KS på falsklarm. Våran Underbara Nea föds. Vi flyttar till vårat fina radhus. Äter pannkakor varje torsdag. Firar nära och kära att dem blivit 1 år äldre. Säger hej o hejdå om vartannat till bror som åker till Afghanistan. Grillar på våran uteplats. Hänger en del på golfklubben i Kungsängen. Går på BVC m Nea. Hänger en hel del med mina underbara mammor. Kollar på forbolls EM. Har namnfest för Nea i våran trädgård. Hälsar på pappas släkt i Kungsör. Kollar en hel del på OS. Börjar sälja Gangstar kläder. Årlig grillfest på Ekerö. Min bror flyttar hemifrån. Börjar dansa igen. Springer på Öppnaförskolan. Börjar på babysim. Träffar min kusin Jenny väldigt mkt. Glöggmys. Elituppvisning m dansen. Lussefirande på dagis/skolor. Åker till KS till som tätt för blodprovs tagning. Den bästa julen på länge. Nea hinner bli 10 mån. Nea växer från storlek 44 till 68. Har fått sin första tand. Kryper som aldrig förr. Älskar när familjen är samlad och leker. Går efter gåbilen.

Ett axplock av allt som hänt 2008.

VÄLKOMMEN 2009!!!!!!!!!

1 kommentar:

joli sa...

Vad roligt att jag å Alva fått vara delaktig i ert 2008. Ser fram mot nästa träff. Kram på er!!!