28.9.08

Gunga Gunga....

Idag har vi varit söder om staden, hos våra underbara vänner Mia och Anders.
Som alltid när vi ses har vi mkt trevligt!
Vi skrattar, pratar mkt och fikar goda saker. Så även idag.....

Vi fikade Gino, som är såååå underbart gott, och Mia gjorde ett underbart gott kaffe.
Så Anders, släng dig i väggen nu är det Mias uppgift att göra kaffe =)

Smarre kaffe och Gino

Dagen såg otroligt tråkig ut på förmiddagen men sen på eftermiddagen tittade solen fram och det blev en underbart höstdag.
Vi gick ut till parken och Nea skulle testa gunga för första gången.
Hon gillade det.....
Skrattade och log.

Gunga

Fina parken

Älskade familj


Familjen Joelsson


Åhh det var så otroligt mysigt.
Stå i parken med goda vänner och min underbara familj.
Jag blev så otroligt varm i kroppen, nästan så det kom en tår.

Jag älskar livet! Älskar mina vänner! Älskar min familj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va mysig helg ni haft! Härligt! Sjukt, Bianca gunga oxå idag för första gången =) Måste varit en perfekt gunga dag!