12.9.08

Prinsessa!

Sovit som en prinsessa inatt!
Undra om det hade men min och min kusins långpromenad igår.
Vi gick från Alvik till Sundbyberg, en nätt liten walk på 1 1/2 timme.
Det var kallt och lite blåsigt men solen sken och det var UNDERBART!!!

Vaknade av att Nea skrattade till imorse kl 6.24.
Hon sover så otroligt bra på natten!
Det tackar jag gudarna för.

Känner mig riktigt pigg och utvilad idag.
Känns som jag behöva det för vi har en lång dag framför oss.
Vi ska på bröllop i eftermiddag/kväll.
Det ska bli kul och spännande. Det är våra kompisar Seppi och Daniel som ska gifta sig.
Känner jag dem rätt kommer det bli ett STORT och bekostat bröllop.
Tror att det kommer att vara mellan 200-250 gäster.
MY
GOOOOOOD!!!!
Det ska bli riktigt kul!

Den ständiga frågan är ju VAD SKA JAG HA PÅ MIG???????!!!!!!!!!!!!!!!
Tycker inte att jag har ngt hemma. Inget som sitter bra och som jag känner mig bekväm i.
Har mest svarta klänningar och det vill jag inte ha!!!

Undra om jag ska ringa min svägerska och be henne om hjälp?!
Hon är alltid snygg

Tack och hej!

Inga kommentarer: