1.9.08

Fniss & Skoköp

På morgonen lyssnar jag och NeaThe Voice morgontv.
Vi är mkt glada att gänget är tillbaka efter deras sommaruppehåll.
Häromdagen var stå upparen Soran Ismail på besök.
Han ligger tydligen i konflikt med Niklas Strömstedt ang några låttexter el hur det nu var.
Jag förstod inte helt 100 vad det handlade om men typ att Soran tycker att Niklas texter är så "enkla" och mkt nödrimm.... Han nämnde särskilt Sista sommaren och raden, "Vi åkte ut på Lidingö och hem igen, och körde på en fågel och begravde den någonstans vid en sjö.

Tyckte att det var en löjlig grej att bråka om. Tycker Niklas Strömstedt borde vara en större och coolare än så???!!!!!
Ja ja hur som helst.....

När jag och familjen var på shopping runda idag och jag satt och provade skor så spelades just den låten. Kunde inte låta bli att fnittra för mig själv.....
Så komiskt!!!!

Jag hittade sååååååååååååå snygga skor!
Älskade dem från första stund.
Nu står dem här hemma i skohyllan :-D

Åhhh mina fina skor

Gyllene skor!!!

Inga kommentarer: