24.9.08

En underbar helg

Som rubriken säger har vi familjen Bergström/Jonsson haft en underbar helg.

Den började i fredags med en middag med Lina, Fredrik, William, Zlatko, Maja & Natacha.
Lina är så otroligt duktig på att laga mat! Det smakar alltid underbart gott.
Sen lägger hon upp det snyggt på tallriken så det känns som man är på restaurang.
Kvällen var supertrevlig!

Lördag hjälpte jag Linda och flyttstäda och Nea och Tonie var och kollade bilar.
Nea gillade att kolla bilar. Dem blänkte så fint och det fanns många bra knappar att trycka på.
På kvällen hade vi mys kväll hemma med chips, dricka och godis.
Vi plöjde 2 filmer, Wanted & Iron Man, och 2 avsnitt av Prison Break.
En otroligt härlig kväll!

Söndagen var det golf för Tonie och jag och Nea var hemma och fikade med morfar.
Mormor var tyvärr dålig så hon stannade hemma. Trist.

På eftermiddagen fick vi fint besök från Gävle.
Tobbe & Carro var på besök i stan och sladdade in till oss.
Så kul att träffa dem!
Dem väntar barn och det är bara sååååå kul!
Skruttplutt väntas beträda jorden i mars.
Jag väntar med spänning.

Fick en present av min familj.
En Soda Stream.
Är det ngt jag är beroende av är det bubbelvatten.
Nu kan jag dricka det i massor!!!!!!!!!

TACK UNDERBARA FAMILJ!!!!!





Natacha, Maja & Zlatko

William & Lina

Nea & Morfar

Tobbe, Carro & Nea

Inga kommentarer: