10.9.08

Våra Barn Rules

Har varit i stan med Linda och Max idag.
Mkt trevligt som alltid.

Vi besökte Rum för Barn i Kulturhuset. Tyvärr var vi lite besvikna.
Trodde att hörnan för alla småttingar skulle vara sådär mysig som den är på bvc.
På bvc finns det en STOR madrass med leksaker som vi lägger barnen på. Där kan det ligga och kolla på varandra medan det pysslar med en kloss el så.
På rum för barn var det också mysigt men bara en soffa att lägga våra små i.
Jag hade en bild i mitt huvud där Nea och Max skulle ligga bredvid varandra och snacka.
Det gick iof ingen nöd på våra små men lite besvikna va vi vuxna.

Nea roade sig med att sno Max alla saker.
Nappen var roligast. Hon formligen kastade sig över Max för att sno hans napp.
Hon som inte ens tar napp.... Det såg otroligt gulligt ut.
Nea och Max har likadana "nussefiltar" den skulle hon också ta.
Jag får packa med mig en väska nästa gång med Neas napp och "nussefilt" så det inte behöver dra i Maxs saker.







Idag introducerade vi majskrokar för våra barn.
Det var en höjdare! Nea fattade galoppen direkt och tog den i handen och stoppade kroken i munnen, iof stoppar hon allt i munnen hon tar tag i.......





Denna hälsning hade jag fått av Linda på msn. Gissa om man blir glad!!!!
Haft en bra dag i stan med Nea och Kristin.. Tack Tjejer

Inga kommentarer: