3.10.08

Grattis Pappa Tonie!



Den 2:a oktober fyllde Tonie år och det firades så klart.
Tyvärr har jag inte tagit ett enda kort.
Jag som alltid har kameran i beredskap..... knasigt.

Jag och Nea sjöng på morgonen och gav frukost på sängen.
Han fick en liten present från oss, en mugg med Nea på.
På kvällen skulle han få en större, el större vet jag ej men "roligare".

Sen på kvällen hade vi en middag med lite kompisar.
Vi var inte så många men det var mkt barn så ljudnivån var hög.
Jag tycker att det är så mysigt med mkt barn som är överallt och leker.
Kul att se att dem lekte med varandra.... Det var bandy i hallen, springtävling i vardagsrummet och däremellan åt vi och fikade.

Tonie blev så otroligt glad för sin present.
Dels ska han gå en golftävling nu till helgen + att han ska få pt i golf.
Filmning och en coach som går med och hjälper honom 9 hål.


Ett stort grattis från familjen!!

Inga kommentarer: