5.10.08

5 år tillsammans

För 5 år sedan bestämde jag och Tonie oss för att på allvar satsa på vårat förhållande.
Såhär 5 år senare firar vi det med att gå ut och äta på Fondueboden.

Första gången vi var där men absolut inte den sista.
Ett mkt trevligt ställe men superdupergod mat.

Vi åt köttfondue med tillbehör och till efterrätt tog vi deras tobleronefondue.

Det var nog bland det godaste efterrätt jag ätit.
Bara så underbart gott!!


Så 5 år tillsammans.
Mkt har hänt under dessa år:
Glädje, sorg, skratt, gråt, resor, sjukdomar, förlovning, olika lägenheter, hund, fester.
Jag kan fortsätta rabbla upp en massa saker, men det tänker jag inte göra.

Nu är det inte längre bara vi 2 utan nu är vi 3.
Sedan 7 månader tillbaka har vi blivit en familj.
Mamma, pappa, barn.

Låt det bli en massa mera år till tillsammans.

Jag Älskar Dig Tonie!

God mat
Här sitter vi
Mamma/Dotter mys
Inte bara vi vuxna som ska äta








Inga kommentarer: