29.10.08

En dag

i vårat mamma-/dotterliv.
Har varit inne i stora staden idag.
Det är så enkelt att åka in m Nea, hon gillar bussen och t-banan.

Åt lunch med en gammal kollega till mig, Eva-Britt.
Vi åt i Gallerian. Åt en underbart god Caesarsallad m räkor. Förbannat god..
Snackade ikapp allt vi missat, har inte setts sen i somras.



Sen tog vi, Nea o Jag, en promenad till Odenplan för att träffa Lina och hämta mina produkter jag köpt, Waterclouds shampo o balsam. SÅ GRYMT BRA o luktar fantastiskt gott!
Så nu kommer mitt hår må bra + att jag inte behöver köpa produkter på typ 1 år, om inte mer...
Vi gick på ett jättemysigt café, Cafe Caesar.
Riktigt mamma/barn vänligt!!!!
Gott kaffe, god mat, ok priser o mkt utrymme för vagnar.
Sånt gillas


På kvällen fick vi besök av Felicia, Linda o Micke.
Så trevligt!!!!!

Tack Tuva för presenten!
Kommer att användas imorgon

Nu är det dax för Oskyldigt Dömd.

Kram o Godnatt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så lite så! Hoppas dom kommer till användning, men det tror ja! kram på er