14.10.08

Fullspäckad dag!

Sitter nu och slöar i soffan efter en hektisk dag.

* Dagen började med en promenad till Jakan m Liza för att träffa mammor.
* Lunch hos Johanna, thaigryta, så gott!
* Var där til ca 15. Vi tog bussen hem
* Väl hemma var det mkt att plocka med. Såg ut som ett bombnedslag
* T:s kompis Rörrille kom och gjorde en fuktmätning under vårat kylskåp. Det kommer vatten från det. Undra varför för det visade sig att vi inte har ngn fuktskada!!!!!!!!!! Ska frosta av det imorgon. Heter det frosta av när det är kylskåp? Ja ja hur som helst. Det är ett projekt jag har för imorgon.
* kl 19 hade jag tid hos Hubert på City Dental. Dock var det försenat så jag kom inte in förens 19,3o. Gissa om den halvtimmen var jobbig. I HATE TANDLÄKAREN!!!!

Nu är jag äntligen hemma igen. Har gjort mig lite middag och nu slöar jag

På återseende

Inga kommentarer: