24.8.09

tillbakablick

Helgen är nu över och en ny vecka är här.

Helgen som gick var en riktigt toppen helg.
Jobbade i fredags och var inte hemma förens typ halv9.
Vi åt lite middag vid tvn och sen kollade vi film. Det blev Valkyria. En ok film att vila ögonen på en fredagkväll.

Då Nea somnade tidigt i fredags vaknade hon tidigt på lördag morgon.
Tur att det var Postis Per som visades, då det är Neas absoluta favvo, så mamma och pappa kunde slumra lite till.
Vid halv 8 var det slut myst i sängen och vi gick upp.
Några timmar senare låg familjen och powernapade.
Så skönt.....
Vid 3 tiden lämnade vi Nea hos mormor och morfar då hon skulle sova där.
Det är skär alltid i hjärtat när jag lämnar min Sessa, men jag vet att hon har det toppen hos "mofa" och "mammamama".
Efter vinkandet styrde sedan våran silverpil mot Solna och gymmet för att skingra tankarna med träning.
Gissa hur det gick??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jävla dåligt!!!!! Det var ju match på Råsunda så det var kaos med bilar, p-lisor och supportrar.
Efter mkt letande kom vi på den briljanta idéen att vi tränar och bastar hemma hos oss i området.
Så puckat att vi inte kom på det på en gång.
Det blev bara så lyckat. Jag saknar verkligen träningen.
Basta har jag inte gjort på år och dar. Hade såklart balsam i håret i värmen så när jag duschade ut det var det så otroligt mjukt.

Kvällen tillbringade vi med goda vänner och årets första kräftskiva.
Så jävla supernice. Vi tog cykeln till festen och det var bara så härligt.
Drack och åt gott och sen vid 1 tiden cyklade vi hem.

Inga kommentarer: