20.8.09

Så skönt!

Har haft en toppen dag idag. Så skönt med slappar dagar då man bara gör det man vill.
Började med att lämna Nea på dagis. Nemas problemas!!!!
Gick hem och plockade bort alla våra berg av kläder som legat precis överallt.
Så skönt när det var gjort, men tyvärr ligger det en hög i torktumlaren som vill vikas fin.....

Efter det softade jag o sen softade o sen softade.
Skrev en mathandlingslista men sket i att handla, åkte till bolaget istället och köpte gott till lördag.
Åkte sedan och klippte mig en sväng hos min kompis Karin.
Blev toppen nöjd. Lite kortare och lite mera lugg.
Köpte även denna produkt som ska skydda mitt hår när jag plattar och fönar

Hoppas den är bra?!

Tonie kom hem från sitt golfande vid ca 13 tiden och Nea hämtade jag vid 14.
Sen bar det av till Mulle Meck parken.
En helt underbar park!!!!!!!! Har du barn, GÅ DIT!
Nea älskar den. Mkt att göra och titta på. Stora ytor så det känns inte trångt.
Nästa gång vi åker dit tar vi med matsäck.

Vi avslutade dagen med några pannkakor hos mamma och pappa.
Som alltid på torsdagar.
En underbar tradition!!!!!!!!!!!!!!

Nu kollar jag friidrott och softar ännu mera.

BOLT RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer: