7.8.09

Äntligen....

lite tid att sätta mig vid datorn och uppdatera lite.
Livet går verkligen i ett nu.... Det ska jobbas, fixas, umgås med vänner, ta hand om familjen....

I tisdags var vi på Gröna Lund med William, Lina o Fredrik.
En jätte trevlig kväll.
Nea älskade att åka karuseller.
Hon och William kämpade på bra hela kvällen med glada miner....

Igår, tor, var vi på stranden.
Nea gillar verkligen att bada och är inte ett dugg rädd för det.
Hon går ut till rumphöjd och står och tittar på folk och plaskar lite.

Idag är det fredag och jag har haft ännu en ledig dag.
Så skönt att bara softa hemma med bus, bad och fix.
Skulle till Jula på morgonen och köpa en vattenspridare, det var jag och en massa byggjobbare.
Kände mig helt felplacerad.

Nu ska jag hinna fixa vidare då Nea sover.
Ikväll är det grillkväll med fam Ekhult, Lilja/Gärdqvist som gäller.
Ska bli mys....

Lite foton från kvällen kommer senare.....
Jajjemen du läste rätt, FOTON!!!!
Har fått en kamera av mamma.
TUSEN TACK MAMMA!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: