18.8.09

Smått & Gott från helgen

Nu är vi inne i en ny vecka. Det har redan hunnit bli mitten av oktober och jag tycker att vindarna nu är höstsvala. Jag som hade hoppats på att sommaren skulle vara lite längre....
Tittade iof på väderleksrapporten och såg att det skulle bli fint nu ons och tor.

Vi hade en toppen helg.
I fredags hade jag lite mammor hemma för en förhandsvisning av kläder.
Det var en mkt trevlig tillställning.
Så kul att träffas, det blir inte så ofta.

I Lördags styrde vi kosan mot Gävle och familjen Winterliv.
Deras lilla Leia skulle döpas.
Det här med kyrka var inte Neas grej, hon gjorde typ 1000 andra saker än att följa ceremonin.
Efteråt var det fika med en massa godsaker och jag menar verkligen MASSA godsaker.
Ska försöka lägga in bilder, men det blir ett senare kapitel då kameran är kvar i Gävle och inte kommer ner förens om ca 3 veckor.
På kvällen grillade vi och hade supermys.
Tobbe hade fixat en musikquiz till min stora glädje. Jag bara älskar musik frågor.
Tyvärr gick Tonies lag och vann, vi kom 2:a.
Nea var i sitt esse och charmade typ alla. Hon hoppade runt och trixade.
Leia var inte sämre hon. Hon bjöd på många flin.

Söndagen var en riktigt soft dag.
Jag åkte hem till mamma och pappa på fm och sydde gardiner till Nea.
Supertjejiga i rosa men lite glitter. Hon älskade dem.....
Det blidde verkligen toppen. Hennes rum är verkligen supermysigt!

På eftermiddagen/kvällen åkte vi in till stan och gick på Grönan med Liam och hans päron.
Nea gillar att åka attraktioner till våran glädje. Favvosarna är nog Elefanterna och Veteranbilarna.
Vann gjorde vi oxå, nu står det en massa nya gosedjur i Neas rum.
Jag lyckades skjuta till mig en djävul.....

Det var verkligen en toppen helg

1 kommentar:

marie sa...

När blev det oktober? Haha