13.8.09

Pannkakstorsdag

Nu har våra pannkakstorsdagar dragit igång igen till min stora glädje.
Jag älskar att träffa min släkt och familj.

Idag var jag med Nea på dagis och inskolningen.
Det går ju bara så galant.
Var med henne i ca 10 min sen lämnade jag henne till fröknarna och satte mig i ett annat rum.
Vi föräldrar ska sy en docka som våra små ska ha i sin låda.
Tonie har kämpat på bra det tidigare dagarna så det var bara den sista finishen som skulle till.
Imorgon är det ev lämning en stund av Nea, undra hur det kommer gå när det är pappa Tonie som ska vara där.
Nea klarar det nog galant, men undra hur T kommer ta det?!
Återstår att se......

Nu är det sent och jag ska strax sova.
Är ganska slut efter denna dag även om jag inte gjort så mkt...
el jo det har jag ju, varit på dagis, städat, tvättat, lämnat skräp till återvinningsstation, shoppat, ätit pannkakor och sedan det roligaste PLOCKAT UPP GANGSTAR KLÄDER!!!!!!!!!!!!!!!
Nu hänger det fint inne i sovrummet.....

Sussa gott

Inga kommentarer: