24.2.09

Vad Händer?!

Jobb- Är ju mammaledig ett tag till vilket känns mkt skönt! Det ska iof bli kul att börja jobba igen men det kan vänta lite till.....
Företaget vårat är nu registrerat och ska snart dras igång på riktigt. Ska bli så kul!

Kärlek/relationer- Våran relation är stabil. Känns riktigt bra. Igår fick jag lyxchoklad vilket gjorde mig riktigt glad eftersom jag älskar choklad!!!
Jag får även egentid och det behövs nu när man är mamma. Dansar 1 gång i veckan och det är underbart!

Hälsa- Mår nu äntligen bra, det är så jobbigt att vara sjuk.
Det har dock blivit lite för mkt av det goda. Måste nog dra ner allt det goda till helgerna. Kommer snart se ut som en boll. Har fortfarande inte kommit ner till inskrivningsvikten och det är snart 1 år sedan Nea kom. Måste ta tag i det hela....
Idag är det läkarbesök hos Dr Björk. Får se vad han har att säga..... spännande.....

Övrigt - Småsaker jag måste fixa:
-Väntar på papper från dagis som ska skrivas på-fixat
-Måste skriva ut lite papper och skicka iväg-fixat
-Ringa banken
-Göra Neas pärm
-Fixa med Gangstar
-Ringa Bokföringsfirma
-Beställa Gangstarkläder-fixat

Som sagt det finns saker att göra.....

Inga kommentarer: