25.2.09

Mitt i veckan

Så nu har vi kommit hem jag och Nea, Tonie är på ingång.

Dagen har varit riktigt bra.
Började med att vi rensade i Skrubben. Nu kan man äntligen gå in där igen.
Vi slängde en massa kartonger, returpapper o glas.
Riktigt bra blev det.

Lunchen intog vi hemma hos Max och Linda.
Det bjöds på laxsallad och semla. Så otroligt gott.
Jag och Linda riktigt vräkte i oss av salladen. Den är enormt god!!!!
Super tack!!!!!!

Middagen intog vi hemma hos mormor och morfar.
Där bjöds det på chiliconcarne. En favvorätt.

Så lyx att inte behöva laga ngn mat.

Nu ska jag softa i soffan till Grey´s

På återseende

Ps. Linda, resan hem gick kanon!!!
Hörde inte "Räkna om rutt" en ända gång. Gissa om jag var nöjd......

1 kommentar:

Fam Ekström/Persson sa...

Va bra att resan hem gick smärtfritt.. ha ha då vet du hur du ska åka till nästa gång!!
Tack själv alltid lika trevligt