1.2.09

Snart Slut

Ja snart är helgen slut.
Den gick alldeles förfort, som med allt nuförtiden.

Dagen har varit soft och lugn.
Har inte gjort många knop idag, mest lekt med Nea.
Hon har upptäckt ngt nytt hon kan göra. Klättra!
Det ska ta mig 17 klättras precis överallt.
På våran sänggavel, hyllan under skötbordet, stolen i vardagsrummet etc.
Det roligaste var när hon skulle upp på vardagsrumsbordet. Lite för högt..... Hon stod där och vifta med benet.... så söt!!!!

Nu har jag ont i hela kroppen och det kommer bli mkt värre om några dagar.
Dansen har dragit igång för säsongen.
Som jag längtat... Det är underbart att åka iväg några timmar, bara få göra ngt jag älskar att göra.
Det var superkul att träffa alla tjejer igen. Å grattis Malin. Magen var så rund o fin.....

Idag körde vi mkt styrka, diagonaler och en funk/jazz inspirerad koreografi.
Svårt som attan! Jag ska vara mjuk men samtidigt sätta alla movsen, vilket innebär att man måste spänna sig så man klarar övningarna.... Inte helt lätt vill jag lova.

nu ska jag hitta ngt att stoppa i magen och sen försöka varva ner så det inte blir så sent

Kram och Tack för idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som ni har haft en mysig helg! Längtar efter att få träffa er snart igen. Vill bara flytta på stubben så ni kan komma över och....klättra ;)