10.11.08

Upp&Ner

Åhhh vilken dag, tur att den snart är slut.
Kvällen var iof bra men dagen var lite knasig...

Skulle försöka få tag på försäkringskassa idag för att kolla dagar etc. Gissa om jag kom fram?!
Nope det gjorde jag inte. Kom inte ens till ngn kö jag kunde vänta i.
Kom ingenstans. Chattade tom med ngn handläggare där som skulle hjälpa mig men hon måste lessnat för hon loggade ut... shyrre...
Ska göra ett nytt försök imorgon igen. Önska mig lycka till!!!!

Kl 15 idag hade jag tvätttid.
Gissa hur det gick då.....
Inte så bra det heller.....
Kom ner några minuter över 15 då var det tvätt i maskinen som gick och kläder överallt.
Gissa om jag blev IRRITERAD!!!
Så vi tog en sväng runt kvarteret. När vi kom tillbaka var maskinen klar men inte tömd, så jag slängde ut allt i en korg o la i våra saker...

Sen när när jag skulle hänga o lägga i tumlaren insåg jag att den var trasig.
Jävla tvättstuga, känns sin in det alltid är ngt som är paj.....
Som tur var fick allt plats i torkskåpet.

Har fortfarande massa tvätt som bör tvättas men det är ingen idé eftersom jag inte kan torka den.
Får ta det en annan dag.

Nu är det mysdax i soffan

Sov gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till imorn nar du ringer till forsakringskassan!