2.11.08

Krypa till Korset



Jag får börja detta inlägg med att säga att jag är ledsen att jag är så skeptisk till dina idéer min kära.
Tonie kommer ofta med ideér hur vi kan fixa till i hemmet med golv, möbler etc
Tråkigt nog dissar jag alltid dem först för jag kan inte föreställa mig hur det kommer att se ut, så även denna gång.
Grejen är den att det är tur att Tonie står på sig, för resultatet blir alltid toppen!!
Så även denna gång, såklart.
Asså det blev så jävla snyggt!!!!
Tänk att ett nytt golv kan göra så stor skillnad.

Det jobbiga är att nu vill man ju fixa allt annat.
* Nya tapeter/måla i hallen
* Socklar
* Dörrfoder
* Måla i köket
* Nya gardiner i köket
* Ny bänkskiva
* Kakel/mosaik
* Spis

Ja listan kan bli lång o väldigt dyr.

Men nu är det dax för lite mys innan det är dax att nanna kudde!

Kram på er o sov gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Supersnyggt!!!! Heminredning är allt bra roligt =) Ska börja julpynta snart =)