17.11.08

Helgen

Har haft en sån där toppen helg.

Den började i fredags med Mia o Anders o såklart alla barnen.
Vi åt, skratta, åt ännu mera gott och barnen stod för underhållningen.
Underhållning i alla olika former, gråt, skrik, skratt, prat, dans etc.....
Vid halv 9 tror jag att alla våra änglar sov och vi fick vuxentid.
Så skönt att bara vara och sitta och prata utan att bli avbruten av barnen som vill ha uppmärksamhet, att det spills etc....
Prata vuxenprat.

Det var verkligen en toppen kväll!

I lördags på dagen gjorde vi inte så mkt.
Vi tog en härlig sovmorgon. Bara ligga i sängen och mysa hela familjen. Det är verkligen toppen mysigt. Nea bara älskar det. Ha mamma och pappa på samma ställe.

På kvällen hade vi Linda, Roger och Max över på middag.
Supertrevligt!
Vi åt gott (hoppas jag), pratade, spelade spel, kolla tv.
En mkt trevlig kväll.
Hoppas vi ses snart igen.

I går var det kalas för Liam på förmiddagen
Han fyllde 3 år.
Tänk att han redan är så stor.
Han fick en kickbike av oss vilket han blev väldigt glad för.

Sen på eftermiddagen var det babysim.
Nea gillar det som alltid.
Dock lite trist för vi gör samma saker varje gång. Vill ju liksom göra nya saker....
Hoppas vi får det nästa gång.

På kvällen fick jag egen tid och åkte och dansade.
Jag och min partner Mikaela fick lite specialträning så det blev 2 timmars dans.
Vi ska ha uppvisning den 13 och vi behöver köra ihop oss....
Det gick toppen bra men jag har så förbannat mkt träningsvärk idag.

Nu är det måndag igen och en ny vecka står för dörren.

Inga kommentarer: