13.11.08

Bra Dag!

Idag har det varit en sån där bra dag.
Vi har inte gjort så mkt och det har varit skönt.

Jag hann med, eller rättare sagt jag tog mig tid, att ringa mina viktiga samtal.
Kände mig mkt stark och tuff när jag gjort dem.
Det är ett steg i rätt riktning för mig.

Måste ge ett STORT TACK till tjejen på försäkringskassan som tog sig tid och förklarade på ett lätt sätt för mig om dagar, ersättning etc.

Efter lunchen åkte vi till mamma och hängde. Kollade tv och snackade.
Nea kollade morfars Illustrerade Vetenskapstidningar, hennes favvo.
Älskar att dra ner dem från vardagsrumsbordet.
Sen tog vi en lång powernap på ca 1 1/2 timme. Så skönt och mysigt att ligga bredvid varandra och sova.

Vid 18-tiden var det dax för pannkaka alá Morfar.
Det är verkligen en trevlig tillställning med släkten.
Äter, dricker kaffe/te och sen spelar vi kort.
Det brukar inte gå så bra för mig, men jag är lika glad ändå.

Brukar säga att jag har tur i kärlek istället.

Har idag kollat lite jobb, ska försöka byta.
Trodde jag tappat bort mitt cv, blåste datorn häromdagen, men icke.
JAG HITTADE DET. Gissa om det är glädje i mitt hjärta?!
Har ett som är helt ok, måste bara putsas lite.

Som sagt det har varit en bra dag men den börjar nu lida mot sitt slut.
Längtar till sängen....

Stor kram till er där ute och sov gott!

Inga kommentarer: