15.1.10

Fredag!

Äntligen fredag och äntligen helg.

Denna första riktiga jobbvecka har varit tuff. Inte allt för mkt att göra men tuff på många andra sätt.
Jag har längtat till denna dag och nu är den äntligen här.

Mamma hämtar Nea på dagis idag, Tonie är bortrest och kommer hem söndag.
Skulle hämta henne lite tidigare än vanligt vilket hon kommer att gilla.
Själv slutar jag halv 6 så det blir att direkt åka till Duvbo, ska bara hämta upp Therese och Simon på vägen.
Vi ska ha familjemiddag ikväll. Simon har beställt korvstroganoff, inte min kopp av te men men.
Tycker att vi alltid äter det hemma...... men jag är glad att slippa laga mat en fredagkväll så jag kommer äta ändå ;-)
Väl till bords visade det sig att mamma haft ngn avslutning el så på sitt jobb och fått med sig en STOR bit smörgåstårta. Jag slapp stroganoffen och vräkte i mig tårtan..... THANKS!!!!!!!
Måste dock erkänna att stroganoffen var mkt god. Simon kan verkligen laga mat.

Efter maten, champagne och lite vin intog vi soffan.
Kollade först På Spåret och sedan slutet av Lets Dance.
Jag är mkt besviken på att "Vickan" åkte ut.

En skön fredag kväll helt i min stil!

Inga kommentarer: