12.10.09

Tävling

JAG HAR VUNNIT!!!!!!!!
Tävlade för ett tag sedan för skoj skull på Pernilla Wahlgrens blogg:

TJEJKVÄLL I BARKABY!!!Vinn en vipkväll med mig i Electrolux home butiken Barkarby Järfälla den 14 oktober kl 18.00-21.00!Tjejkväll med mingel och lättare tilltugg samt gott att dricka!Träffa en barista som lär dig allt om kaffe och låt dig inspireras av de spännande köksmiljöerna.Jag kommer dessutom att lotta ut fina vinster i butiken!!

JAG VANN!!!
Så på onsdag vet ni vart jag befinner mig

3 kommentarer:

Maria sa...

F-n vad kul. Tänkte också tävla men det är så långt till Barkaby. Hoppas du får en greaaat time

Unknown sa...

Men va kul! Grattis! Du får blogga om kvällen!

Fam Ekström/Persson sa...

Guud va kul gumman!
Hoppas du får en toppenkväll.. och du får dela med dig sen hur det var!!
Kram