7.10.09

Ansvar....

Igår var det dax, föräldrarmöte.
Känns så stort på ngt vis.... FÖRÄLDRARMÖTE..........
Jag är mamma och förälder så coooolt!!!!!!!!

Mötet gick bra.
Vi fick se en film och bildspel om vad barnen gör på dagarna. Så kul att se.
Jag ska banne mig vara med en dag och se hur det går till live and directly.
Ska ta det snart!!!!

Tänk att barnen är så små men ändå så stora.
Fick se en sekvens då barnen var i matsalen och hur dem skrapade av tallriken i "slasken" för att sedan ställa den tomma tallriken på diskvagnen.
MY GOOOOOOOOOOOOOD vad dem kan.....
Jag blev imponerad......

Jag gillar verkligen vårt dagis, OKI FÖRSKOLA, och pedagogerna som jobbar där.
Kändes lite si och så i början men det var för att jag fullkomligt älskade vårt gamla dagis, men nu känns det bara bättre och bättre vilket känns skönt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Va roligt att du känner så nu! Du som va så orolig i början. Ja kompetentare pedagoger får man leta efter, som är så duktiga på att se varje barn!
...och ja förskola. Du vänjer dig snart ;)