26.10.09

Nu är jag åter

Helgen har varit och den var mkt bra.
Fredagsmiddagen med jobbarkompisarna blev bara sådär bra som man vill att den ska bli!
God mat, trevligt sällskap, skratt och snack i massor. Var helt slut när jag gick därifrån.
Var bara så toppen. Hoppas vi gör om detta snart igen.

Resten av helgen blev en lugn historia.
Åkte till moster och Sara på lördagen och stannade hela dagen.
Kvällen spenderade jag, Tonie och Nea i soffan med en film. Tyvärr asadålig. 12 Rounds.
Värsta actionfilmen men den var bara för överdriven. Trist....

Igår hade jag och Nea en "Göra oss fin dag"
Jag fixade naglarna och Nea klippte sig för första gången.
Hennes burr i nacken finns inte längre .
Efter salongbesöket var det dax för shopping i Täby.
Ville hitta lite coola kläder till Nea, men INTE!!!!!!!!!!!!!!
Det finns ju bara en massa pluttinuttnutt rosa med hästar på.
Faan vad jag är less på sånt.
Vart hittar jag coola tjejkläder?????
Tonie hittade iallafall en Kizzbody till Nea och den gillar jag skarpt.

Kvällen avslutades med dans.
Var trött och helt vimsig i huvudet, men ack så kul det är.
Det är skönt att få skaka och snurra på kroppen.

Inga kommentarer: