29.10.09

Full fart mot helgen

Idag känns det som fredag.
Vi har en härlig stämning på jobbet, äter väldig god kladdkaka och snackar helg.
Imorgon är vi lediga så jag och Nea ska ta en lååååång mysmorgon.
Skönt med långhelg!!!

Helgen är fullbokad.
Imorgon tar jag och Nea en sväng och hälsar på familjen J på förmiddagen.
Äta lite lunch och ha det gött.
Kvällen ska jag fnosa bebis, iallafall krama lite bebis och förundras över att Nea en gång i tiden varit så liten.

Lördag på dagen kommer Neas polare Max över o busar.
Det ska skrivas lite kontrakt på vårt bord och ätas paj.
Kvällen ska jag och Nea mysa m mormor och morfar, softa, gå och titta på kyrkogården, tända ljus.

Söndag ska jag till Järna och ha Gangstarparty.
Det ska bli riktigt kul.

En skön och bra helg kommer det bli.
På återseende







Inga kommentarer: