12.12.08

En Bra Dag

Idag har det varit en bra dag i vårat liv.

Vi var uppe tidigt för att ta oss till Öppnis och lussefirande.
Det bjöds på kaffe och massor m gott!!!
Vi sjöng och dansade runt granen. Det var så kul!!!
Var ju åratal sedan....
Sen kom 6-åringarna från skolan in och sjöng för oss.
Det var som när man själv var liten, 6 lucior, 3 tärnor, några peppisar och resten tomtar.
Hallå vart är alla stjärngossar?

Vi mammor rös och blev nästan tårögda. Tänk när våra små kommer stå där.
En underbar känsla och tanke.....

Sen var det dax att ÄNTLIGEN träffa bror igen.
Han har nu kommit hem från sin utlandstjänst.
Som jag har längtat och varit orolig den sista tiden.
Idag var det medaljcermoni på Livgardet i Kungsängen.
Jag är stolt över min bror!

Nu har jag kollat Idolfinal och nu är det dax att höra vem som vunnit!
Men va fuck!!!!!!!!! Reklampaus.
Hur i helvete tänkte tv 4 nu!!!!!!
Riktigt dåligt....

nu är det dax att lägga ifrån sig datorn och ligga "krok" med min kära....

Sov Gott Där Ute

Inga kommentarer: