7.12.08

2:a Advent



Just kommit hem från min dans. Sista träningen innan uppvisningen som är nästa helg.
Pirrigt är det, men det kommer nog gå bra?!
Jag känner mig säkrare i dansen och stegen och det är verkligen skönt, men på uppvisningsdagen kommer ju all nervositet som kan spela mig ett spratt.
Ska öva i veckan så dansen sitter perfekt.
Kommer verkligen sakna dansen som tar slut efter uppvisningen, längtar redan till vårterminen.

Nu är denna helg slut.
Tiden går men stora steg nu.

I fredags hade jag o Tonie mys.
Kollade Idol och låg krok i soffan =)

I lördags var jag ute på Ekerö hos min moster och gjorde julgodis.
Det var toppen kul och jag längtar redan till nästa jul!!!!
Jag var sockerförgiftat när jag åkte hem.
Gott blev det vill jag lova!!!!

I dag har jag firat min födelsedag igen med släkten.
Fick pengar, tempurkudde, bok, blommor.
Har verkligen fått toppen presenter.
Kommer sova som en prinsessa inatt.....

Så nu är det dax för lite mys innan det är dax att nanna min nya fina tempur!!!

Sov gott







Inga kommentarer: