15.2.10

Back In Business

Så då var det måndag igen.
Helgen går så hiskligt fort.

Det var en bra helg med mkt skoj.
Fredagen blev en lugn historia. Middag, Lets Dance och en tidig kväll.

Lördagen
Upp och nicka sockerdricka på morgonen för att kl 10 vara i Kista centrum.
Skulle försöka hitta ngt att ha på mig, dop-och födelsedagspresent och hitta ngt snyggt till Nea.
Presenterna gick som en dans. Hittade 2 saker som jag var mkt nöjd med.
Kläder till Nea gick också som en dans MEN att hitta ngt till mig........HUR SVÅRT KAN DET VARA??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror jag kollade i varenda butik men icke!
Efter mkt om och men så hittade jag ett par glansiga leggings. Supercoooola..........
Till det blev det en tunika jag har hemma.

Dopet var super fint och fikat efter satt bra i magen ;-)

Melodifestivalen gillade vi, i synerhet Nea.
Hon dansade och sprang järnet fram och tillbaka.

Söndagen
En skön morgon med fix och trix hemma.
Vi har äntligen plockat lite i skrubben och slängt glas, returpapper etc.
Mkt nöjda efteråt!

Kl 14 var det kalas för mitt kusinbarn Sara som fyllt 6 år.
Stora tjejen!!!!!!!!!!!

Alla hjärtans dag kvällen tillbringade jag och Tonie med goda vännerna Zanna och SnabelT-JockeMatvarufabriken.
Åt en härlig 4 rätters med gott i glasen.
Detta var menyn:
Grönärtsskum med rökt sidfläsk
Krabba med tomat, getost, vattenkrasse och sesamfrö
Kryddstekt lamm med syltad brysselkål, tomat, potatiscrème och tryffelsås
Ostar från Eskeska gård
Vit choklad bavaroise med hallon, kokossorbet, svartvinbär och hasselnötsnogatine

En mkt trevlig helg!

Inga kommentarer: