19.11.09

Vardagsmys

I sånna här gråa tider är det verkligen viktigt att förgylla vardagen.
Äta lite extra gott, kanske ta en extra lång dusch, göra inpackning i håret, fika med trevliga kompisar, tända ljus och krypa ner i soffan, mysa extra med familjen.

Igår hade jag en "vardagsmysdag"
Jobbet var väl si och så men lunchen med Jenny var mkt trevlig, god och välbehövlig.
Efter jobbet träffade jag Johanna i centrum och vi tog en smarrig fika.
Vi snackade massa gammalt och nytt, barn och dans. Vi tog även en sväng i butikerna och kollade, hittade en hel del till Nea som jag vill att hon ska ha. Kanske lite julisar till henne?!

När jag kom hem möttes jag av en enormt glad tjej som kom springandes och ropade Mamma.
Gissa om det är underbart, mitt hjärta smälter.
Efter mys i sängen med hela familjen, bus i soffan och lite sånger somnade hon utmattad i min famn. GODING!!!!!!!!!!!!!

Avslutade kvällen med en extra lång dusch och inpackning i håret.

En bra "vardagslyxdag"!!!

Vad gör ni för att förgylla dessa gråa dagar?

Inga kommentarer: