6.11.09

FREDAGSMYSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Efter torsdag kommer fredag....................

Ngn spruta igår blev det ej, när vi kom fram till vårdcentralen var det en stor skylt på dörren med texten VACCINET SLUT.
Bara packa in familjen i bilen igen och åka hem, snopet, irriterande och ej vaccinerad.

Idag är det som sagt fredag och fredagsmyyyys och det är ngt mina kollegor vill fira.
Godis, tårta, ost och bröd.
Kommer sluta som ett fetto om jag inte börjar säga nej till alla godsaker eller börjar träna.
Tur att det blev en sallad till lunch med pappa.

Slutar 5 idag så det blir väl till att sitta i kö ett tag innan jag kommer hem. Ska se om jag kan hitta en snabbare väg hem, så less på alla köer.
Kvällen kommer bli en lugn historia. Ska mysa, bada Nea och kolla Idol.
Ngn som har ett mkt enkelt och snabbt middagstips till mig?
Kom gärna med förslag eller ännu bättre kom över med ngt gott...... ha ha ha

Vill önska er alla en underbar helg så höres vi på måndag igen.

Inga kommentarer: