2.11.09

Aldrig som man tänkt sig

Nu är min bloggpaus över och jag är åter framför datorn.

Helgen var bra men den blev inte alls som jag tänkte mig.
Fredag skulle vi träffat fam J, men icke. Nea var inte helt ok så vi var hemma hela dagen och vilade för att på kvällen åka till fam F/S och fnosade lite bebis.
pytte och så söt. Nea stod väldigt nära Amilia hela tiden och tittade och sa "bebis".
Hon var lika såld som jag....

På lördagen kom Neas polare Max och hälsade på.
Lek, tjiv, snuttar, räjs med vagn och kakor, så kan vi sammanfatta våran träff.
Nea somnade som en stock när dem åkt och sov i ÖVER 2 timmar.
Det var rätt skönt då Mami också fick vila lite.
När Nea och jag vaknat åkte vi till "mossar" och "momo" och hade en softar kväll.
Det är underbart att vara där. Vi blir så otroligt bortskämda.
Middag, fika och ost/kex stod på menyn.
Efter allt ätande tog vi en promenix till kyrkogården och tittade.
Det är så vackert med alla ljus som är tända.

Helgens sista dag och 1 nov.
Tog en soft morgon och lååååång frukost. Det är verkligen så otroligt mysigt på helgen när vi kan sitta ner och äta alla tillsammans.
Skulle egentligen åkt till Järna för ett Gangstarparty men icke så det blev trädgårdsarbete och släktfika istället.
En toppen dag med andra ord.

Inga kommentarer: