22.7.09

forts av semester

Redan onsdag och jag börjar bli lite stressad över att det snart är slut.
Försöker ta vara på varje dag jag är ledig.

Igår,tisdag, var vi bara hemma.
Softade med lite hemmafix.
Middagen åt vi i Kista Centrum. Tonie frossade i sushi och jag åt ngn japansknudelrätt. Supersmarr....
Kvällen tillbringade vi i soffan med Allt flyter.
En helt ok rulle

Onsdag
Morgonen var soft. Vi tog en lång frukost tillsammans.
Sen plingade det till i telefonen, " Godmorgon, fin dag med sol. Har ni planer el ska vi ta en Skansen kanske? -Linda
Så efter lite fix här hemma åkte jag och Nea med Linda, Henry och Sara in till stan och Skansen.
Kan sammanfatta dagen med tre ord VARMT, TREVLIG och MKT FOLK!!!!!!!!!!!!!

När vi kom hem var vi båda helt slut, eller vi alla tre var helt slut.
Jag och Nea för att vi varit på Skansen och Tonie för att han fixat en massa här hemma.
Vilken kille jag har.
Han har:
* Fixat bromsarna på Volvon
* Byggt klart framsidan
* Byggt ett litet staket
* Ställt tvättmaskin o. tumlare som det ska stå.
Jag är impad....

Nu vill jag bara fortsätta fixandet här hemma....

Puss o Sov gott

Inga kommentarer: