1.7.09

Ett kärt återseende.....

Igår, måndag, var jag ledig från jobbet. Ganska så nice i detta härliga och VARMA väder....
Hade 100000 saker att göra hemma, så ledig och ledig vet jag inte....
Min To Do lista var inte att leka med.
Det skulle tvättas, bäddas rent, fixa fakturor och kuvert till våran bokföringskvinna, m m
Ja det lät ju inte så lång, men jag vill lova det var den... och fortfarande är, har inte gjort klart allt.
Gör typ tusen andra saker för att slippa listan så på eftermiddagen igår åkte vi till andra sidan stan och hälsade på Max med familj.
Det var grymt länge sedan vi hördes och sågs, så detta var verkligen på tiden.

Eftermiddag/kvällen blev så där bra som jag hade hoppats på.
Maten var super, grillat, Nea var på toppenhumör, vi hade mkt trevlig.
Ja jag begär inte så mkt som mamma.....

Inga kommentarer: