28.7.09

Adjö semester!

Så nu är det tisdag och semestern min är slut.
Den tog slut i söndagskväll. Avslutade den så mysigt i soffan med en film. Tyvärr väldigt dålig film men sällskapet och myset var riktigt trevligt så det gjorde inte så mkt....

Mina sista semesterdagar var mkt bra.
I lördags var jag med pappa till Kungsör, hans hemstad.
Vi hälsade på min faster och farbror.
En jättemysig tripp med mkt god mat, skratt och badande för Neas del.


I söndags träffade jag Hanna och Sara.
Tonie var på golfbanan så vi åkte till dem och åt middag och spelade tv-spel.
Jag har idag, tis, en GRYM träningsvärk i överdelen av kroppen.
Vi spelade tennis, baseboll, boxades, skidor, aerobic, ja en massa roliga spel....
Var helt slut o svettig när jag åkte hem.

Nu är som sagt semestern över, trist men det var en mkt bra vecka.

Inga kommentarer: