27.4.09

Detta har hänt......

* Träffat mina gamla mammor och pappor på fika.
* Varit på pannkakstorsdag. Nea fick present av mormor som varit i Barcelona. Jättefina skor.
* Nea är på dagis själv och det går super! Vilken tjej vi har!!!! Så otroligt stolt!
* Varit på undersökning på KS. Magen min mår bra :-)
* Har jobbat. Det var riktigt kul! Gick dessutom bra för att vara första gången i en restaurang.
* Tagit fram utemöblerna och haft första middagen ute.
* Träffat min kusin och faster. Jag och pappa var där förra sommaren men innan dess var det typ 15 år sedan. Det är aldrig för sent att ta upp en gammal kontakt.
* Tjejmiddag hos Sandra. SÅ FÖRBANNAT KUL! Maten var underbar och sällskapet ännu bättre. Kul att träffa mina tjejer utan barn. Det var ngt nytt.....
* Renoverat Neas rum. Är inte riktigt klara än, men snart så.
* Nea har nu flyttat in i sitt rum. Sover 2:a natten själv. Första natten gick mkt bra.
* Jobbat mitt andra pass. Gick bra idag med.
* Nea kom och pussade mig bara sådär. Hon blev så glad när jag kom och hämtade henne på dagis så hon bjöd på puss. Mitt hjärta.

Tänk vad mkt som kan hända!!!!

1 kommentar:

Lindsy sa...

Fått sms? Bjuder på pastasallad, kaffe och tårta imorrn em om ni vill?
Kramen