1.4.09

Dagis

Så idag var det dax.
På nervösa ben styrde jag vagnen mot dagis.
Idag var vi kallade på info möte.

Allt gick toppen!
Tror Nea kommer älska detta.
Hittade leksaker, bekantade sig med dem andra barnen som ska börja, kröp runt.
Det kändes riktigt bra i mitt mammahjärta när jag såg henne köra på som alltid.

Om precis 2 veckor är det dax. Då är det möte igen och sen börjar hon.
3 dagars inskolning är det som gäller och jag tror att det är en toppen metod.
Kommer gå mellan 9-14 det första dagarna. Jag kommer vara med i kulisserna och det känns otroligt skönt och roligt.

Nu ska vi ut i vårsolen och hitta på bus.
På återseende

2 kommentarer:

Tuva sa...

allt kommer gå toppen!tack för igår kram Tuva

Fam Ekström/Persson sa...

Gud va kul.. hoppas allt går bra och smidigt.. vår 3 dagars inskolning blev ju rätt lång.. haha
Massa kramar från oss