8.3.09

Söndag

Nu är dagen, helgen snart slut och nu är det slut med firandet av Nea.
Mkt firande har det blivit, hela 5 stycken.
Men fyller man 1 ska man fira ordentligt. Nea kommer aldrig kunna säga till oss att vi inte firade ordentligt.....

Idag var släkten över. Mkt gott att äta och väldigt mkt prat.
Jag tror våran släkt har OS-guld i att prata. Ljudnivån är skruvad på max....
Nea fick en massa fina saker idag med... Hon har verkligen fått en massa fint.
Efter fikat blev det en spontan middag. Vi köpte pizza från Lilla Rött som ligger här i krokarna.

Jag älskar spontana saker som händer.....

Nu på kvällen har Basse o Liam varit över för att gratta.
Så det var till att fika igen....

Jag är helt slut och nu kommer jag inte vilja ha tårta, kladdkaka på många dagar.

Imorgon börjat mitt nya liv =)
På återseende

Inga kommentarer: