19.3.09

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ursch vilken hemsk tor.
Tur att den vände och jag fick vind i segel.

Har sovit gott inatt men vaknade ändå på dåligt humör.
Ont i kroppen, sur, grinig.
Jag tycker inte om dessa dagar.

Hade en del att fixa, ska packa och leverera kläder till en kund.
Har inte fått in alla pengar, får inte ens tag på kunden. Åhhhh att inte människor kan höra av sig tillbaka.
Jag varken vill el kan lägga ut pengar just nu och försöka sälja dem senare.

Idag blev det en promenad på ca 90 min.
Det behövdes verkligen. Nea sov mer el mindre hela tiden vilket hon behövde.
Så skönt att komma ut.

Kvällen blev iallafall toppen.
Nea var på toppen humör, jag var på bra humör, Tonie var på bra humör och pappas pannkisar var super!
Kunden har satt in pengar och nu är kläderna levererade...

Inga kommentarer: