22.3.09

Helgen

Nu är helgen snart slut.
Den har gått alldeles för fort. Jag vill ha mera helg.
Så mysigt när familjen är samlad. Nea älskar när vi är tillsammans.

I fredags var det tvättstuga och Let´s Dance.
Mina favvo par är kvar så det blir en spännande final på fredag.
Hejjar lite extra på Magnus. Han är bara för coooool.

I går var vi inne i stan. Åt god sushi och hade mys.
På eftermiddagen var vi hos familjen Joelsson och hade mkt trevligt.
Det bjöds på tacos och en underbart god cheescake. Jag åt så jag storknade.....
Mia, den var fantastisk, ge mig receptet!!!!!!!
Barnen fick vi i säng vid en ok tid så vi fick egen tid att prata, skratta och ha trevligt!

Idag, söndag, är det lite bilfix som står på schemat.
I eftermiddag ska jag i väg på möte och sen är det dans.
Har inte tränat nu på länge så det är dax nu!!!!

Må gott därute och ha en toppen dag!

Inga kommentarer: