27.8.08

Hus i Skogen

"I ett hus vid skogens slut, liten Linda tittar ut. Samba viftar på sin svans hum hum hum.....

Ha ha ha jag kom inte på mer..... Hade nyss en hel låt i huvudet, mystiskt att det bara försvann.

Jag och Nea har varit ute på utflyckt.
Har varit och hälsat på Linda och Max i Handen, tror närmare bestämt Haninge.
Vi är ju grymma på pendeltåg nu så vi hoppade på tåget och åkte dit.
Otroligt smidigt!
Det nya tågen är ju bara för toppen! Känns som man åker "riktigt " tåg. En mysig känsla....

Vid stationen hämtade Linda oss och vi styrde bilen mot skogen.
Ett jättemysigt hus! Läget var bara så härligt. Ingen insyn, långt till närmsta granne, fint hus!
Dem bygger sitt hus själva. Jag är otroligt imponerad!!!!
Det kommer bli sååååå fint när det är klart!
Badrummet var LYX. Handfatet blev jag såååå kär i. Undra om jag ska sno med mig det nästa gång, hum.....

Linda hade gjort en lax-och spenatpaj.
Till den serverades det sallad och bröd.
MUMS!!!
Jag åt massor.

Det var en mkt trevlig dag!

På vägen hem var vi tvungna att byta tåg vid centralen.
Blev supernervös eftersom jag är lite nybörjare i pendeltåg svängen. Trodde vi skulle behöva byta perrong och grejjer, men icke.
Vi klev av och väntade bara på nästa tåg. Superenkelt!!!

Som sagt det var en mkt bra dag
Vi ses snart igen Linda!

SÖTA

Fina barn

Nea älskade Max babygym

Kocken Linda

Samba

Inga kommentarer: