20.3.10

Lördag

Morgonträningen är avklarad. Dock blev det bara tramp i 30 min. Flyttar styrkan till imorgon.
Tänkte att jag tar den på kvällen innan dansen. Lättare att köra rygg på gymmet än hemma.

Fredagkvällen var supermysig.
Min kusin Jenny var över.
Som alltid när hon kommer kör vi take away och soft framför tv:n, så även denna fredag.
Det bidde pizza, godis, chips, Lets Dance och Låt den rätte komma in på dvd.
En fredagkväll helt i min smak.

Idag ska vi till Tonies kompis som nyligen blev föräldrar till en Max?!
Sen i kväll träffar vi Henry med familj.
Dem har vi inte sett på mkt länge så det ska bli riktigt kul att ses. Nea har tjatat om Henry så när jag till henne igår att vi ska ses så blev hon jätteglad, hoppade runt och sa Henry Henry Henry.

Må gott i solen

1 kommentar:

Lindsy sa...

Henry längtar han också och laddar inför kvällen med en skön tupplur, välkomna!