7.5.09

Pannkakstorsdag

Sitter i soffan nyss hemkommen från pannkaka hos mamma o pappa.
Gott och trevligt som alltid.
Idag var kusinbarn Sara där vilket Nea tyckte var kul.

Dagen har löpt på i en rusande fart.
Lämning av Nea kl 9 på dagis. Går riktigt bra. Lite ledsen när jag lämnar över henne till en fröken, men det går över i ett kick....
Sen ut till jobbet.
Idag var det "Veteran spel"= många som skulle äta lunch.
Kul att ha att göra.

Vid 15 slutade jag och då var det dax för silver pilen (våran bil) att göra sitt och ta mig till Barkarby Handelsplats för lite shopping.
Det blev 4 par strumpor och ett par moccisar till Nea.

Sen det bästa av allt som händer på dagen, HÄMTA NEA!!!!
Barnen var ute på gården när jag kom och när Nea såg mig kom hon halvspringandes.
Min plutta......

Ja kvällen vet ni vart vi tillbringade...

Nu väntar jag på att T ska komma hem från jobb.

Puss o Kyss

Inga kommentarer: