27.5.09

En Vanlig Dag

En helt vanlig onsdag.

Vaknade av Tonies väckarklocka vid 6. Puttade på honom till och från till kl 6,30, då han gick upp hämtade Nea och gjorde välling.
Måste ha somnat om för jag vaknade igen av att Nea tittade på mig och sa "hhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeejjjjjjjjjjjj".
Det finns inget bättre sätt att vakna på.

Vi hade en skön och lång mysmorgon.
Så skönt att slippa stressen.....

Lämnade Nea på dagis vid ca 9,20. Var kvar en stund så hon inte skulle känna ngn stress, eftersom hon inte varit på dagis på 1 vecka.

Kom till jobbet vid 9,50 och då var det bara att hoppa i kläderna och börja jobba.
Dagen gick så jädrans fort idag. Vi hade fullt upp nästan hela tiden.
Kl 15,15 stämplade jag ut för att skynda mig till dagis.

Idag skulle vi på Öppet Hus på Neas nya dagis.
Spännande och förväntansfull styrde jag vagnen med raska steg mot dagis.
Men vilket antiklimax det blev.
Hade tagit fel dag, det var igår....... Vilken miss av mig.... PINSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi fick iallafall en runttur och Yvonne berättade lite...

Nu på kvällen har vi mest busat och varit ute.

En bra dag....

Inga kommentarer: