23.8.10

Helgen

Tänkte att jag skulle uppdaterat lite från helg med bilder, men har tyvärr lämnat kabeln hemma så det får bli en annan gång.

Haft en toppenhelg!
I fredags var Max m familj över och hämtade ett skåp.
Det lektes o fikades i massor.
Vi ses snart igen hoppas jag!

Denna helg har vi även varit hundvakt till Neas vän Nelson.
Dem är verkligen ett radarpar.


I lördags träffade vi fam Hjelmström för bus och middag.
Tjejerna har inte setts på länge så det var lite blygt i början men sen så var det fullt ös medvetslös!


I går,söndag, åkte vi till solna c en sväng och handlade lite höst-/pysselgrejjer. Känns sådär med höstsaker, vill tro att det fortfarande är sommar.
Det blev en halskrage och lite vantar.
Hade hoppats på att hittat ngt till mig men det gjorde jag tyvärr inte.


På kvällen var det dax för dansen att dra igång.
Som jag har längtat!!!!
Det var superkul!

Inga kommentarer: