11.7.08

En Underbar Dag!

Har idag varit med min pappa i hans hemstad Kungsör.
Räknade ut att det var ca 15 år sedan jag var där sist.
Det blev en toppen dag med mkt skratt och prat.
Som rubriken säger EN HELT UNDERBAR DAG!

Träffade min faster Harriet hennes man, min kusin och hennes familj.
Har inte sett dem sedan jag var barn så det blev ett kärt återseende.
Nea var så klart med på denna långresa. Hennes första.
Det gick alla tiders. Hon sov hela vägen ner.

När vi kom fram bjöds det på fika. Välbehövligt efter 2 timmar i en varm bil. Sen hade Harriet gjort lunch, en väldigt god tacopaj m en fräsch sallad. Sen var det fika igen, glass m jordgubbar.
MUMS!
Vi pratade en massa och tiden rann iväg.
Det var så otroligt kul att träffa dem igen.
Hoppas verkligen inte att det dröjer en massa år innan jag träffar dem igen.


Nea, Rune, Harriet, Melvin, Isac, Albin, Janne och Marie




När vi efter många timmar senare ätit, skrattat och haft det trevlig åkte vi ner till "byn" och vattnet och träffade pappas bror Olle.

Tack massor pappa för denna dag!








Inga kommentarer: